FÖRLÅT.

Har verkligen inte haft tid att blogga!
I Måndags rullade allt på som vanligt! Jag hade träning osv.
På tisdagen så möblerade jag om i mitt rum! Det vart jättte fint enligt mig.
Sen natten till onsdag, hade jag jätte ont i halsen och vart jätte snorig.
Sedan på Onsdagen så hade jag blivit förkyd!
Jag orkade verkligen inte med det.
Så nu igår så var jag i skolan. Jag kände mig jätte dålig, så jag gick hem och vilade massor och  alvedon, nässpray osv.
Sen nu idag då så blev jag hemma eftersom att jag måste bli frisk tills imorgon! Då jag ska tävla! Heja på mig massor och håll tummarna!
Men idag så gick jag upp vid 11.30 och mådde sådär.
Har säkert andvänt mer en 4 paket näsdukar... Men nuså ska jag typ spela lite på gsm och sedan duscha, efter det ska jag fick på mitt rum osv sen går jag och lägger mig, vaknar upp med en toppen humör och splear lite till samt blggar!
Dvs om jag sommnar xD
Men pappa kom hem för nån timma sen med Donken<3 6 pack nuggets+ pommes och cheddarchese dipp! Mmmm...Livet! Så stod det även en Mcflurry med smrties och choklad sås på bordet! Han är verkligen bäst!
Men nu ska jag väl göra det jag sa!
Jo juste, igår på träningen hade jag feber, ont i huvudet och snuvig!
Men hoppaps ni mår bättre en mig!
Hade så bra så hörs vi snart!
Pusshej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0